6 - А клас | 6 - Б клас | |
Українська мова | § 35, Впр. 410, 411; § 36, Впр.415, 416 § 37, вивчити правила с.184, 185, впр. 419, 420, 422, 423, 424 § 38 опрацювати, впр. 425, 426, 428 Продовжуємо вивчати відмінювання числівників, працюємо над § 38, впр.438, 442, 446. Скласти діалог із кількісними числівниками за завданнями впр. 450, 451, 452 (на вибір) Опрацювати § 39. На с. 199 вивчити правила. Виконати вправи 454, 455, 456, 457 (відмінювання порядкових числівників). Виконати контрольну роботу на тему "Числівник як частина мови", вибравши свій варіант. Опрацювати § 40, вивчити розряди займенників с.207. Виконати вправу 466(усно), 470, 471 письмово. Продовжуємо працювати над вивченням займенників. Опрац. § 42, виконати вправи 481, 483. Опрац.§ 43, вивчити правила на с.216. Виконати вправи 486,487, 490, 491. Опрацювати § 44. Присвійні займенники. Виконати вправи 498, 499. Опрацювати § 45. Вказівні, означальні займенники. Виконати вправи 503, 505. |
§ 18,19,20 повт, § 52, Впр.434, § 53, Впр.440, § 54, Впр.457 § 55 впр. 450, 460, 461, 465 § 54, впр. 453, § 55, впр. 456, § 56, впр.479, § 57, впр.487 Займенник, вивчити розряди займенника, § 59-62, впр.504, 507, 519, 529 Підготуватися до контрольної роботи по темі "Числівник", § 52-58 Контрольна робота по темі "Числівник" (завантажити част.1, част.2) |
Українська література | Читати повість В.Нестайка "Тореадори з Васюківки" Прочитати повість Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера", записати у зошиті порівняльну характеристику образів Сергія та Митька Виконати тестові завдання до твору Я. Стельмаха "Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера" Ознайомитися з творчістю Лесі Ворониної, читати повість "Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9" Продовжуємо працювати над повістю Лесі Ворониної. Робота у зошитах. Доведіть, що "Таємне товариство Боягузів..." - пригодницька повість. Охарактеризуйте образ Клима, користуючись пам'яткою на с. 236. Виконайте тестові завдання на с. 212, 213. Написати творчу роботу на тему "Безсмертя і добро, вічність і краса - основа життя людини на землі"(за вивченими творами). Обсяг роботи до однієї сторінки. Вивчаємо творчість Леоніда Глібова - визначного українського байкаря, поета( с.216 - 218) Виписати у зошит визначення про байку, алегорію, мораль (вивчити напам'ять). Читати байки "Щука", "Жаба й Віл", "Муха й Бджола". Творчість Степана Руданського с.223 - 224 опрацювати. Виписати у зошит визначення, що таке гумореска, співомовка, інверсія, вивчити. Читати співомовки "Добре торгувалось", "Запорожці у короля", "Свиня свинею". Завдання на с. 228 виконати усно. |
Леся Вороніна. "Таємне Товариство Боягузів, або Засіб від переляку № 9" (прочитати) Опрацювати с.210-213 (дати відповіді усно) с. 196-213 Леонід Глібов, с.215-222 Павло Глазовий. Вивчити напам'ять одну гумореску (на вибір). Записати відео і переслати вчителю |
Математика | § 31, № 1415, 1417(1-5), 1421(1,2,7-10) § 32, № 1437(1,3), 1438, 1441, 1445, § 33, № 1489, 1491, 1493, 1499, 1503, 1509, дивіться відеоуроки § 34, № 1522, 1528, 1529, 1531, 1532, 1534, 1536, 1540(1,3), 1543(1,2), 1547, з 6 квітня дивіться телеуроки на каналі "NewsOne", "Піксель" § 35 вивчити, № 1551, 1563, 1565, 1566, 1567, 1569, 1570, 1572 Виконати тестові завдання с. 280 (до розділу І), с.281 (до розділу ІІ). Завдання виконати з розгорнутим розв'язанням кожної вправи Виконати тестові завдання с.282 № 2 (завдання виконати з розгорнутим розв'язанням кожної вправи) Виконайте завдання |
§ 31, № 1415, 1417(1-5), 1421(1,2,7-10) § 32, № 1437(1,3), 1438, 1441, 1445, § 33, № 1489, 1491, 1493, 1499, 1503, 1509, дивіться відеоуроки § 34, № 1522, 1528, 1529, 1531, 1532, 1534, 1536, 1540(1,3), 1543(1,2), 1547, з 6 квітня дивіться телеуроки на каналі "NewsOne", "Піксель" § 35 вивчити, № 1551, 1563, 1565, 1566, 1567, 1569, 1570, 1572 Виконати тестові завдання с. 280 (до розділу І), с.281 (до розділу ІІ). Завдання виконати з розгорнутим розв'язанням кожної вправи Виконати тестові завдання с.282 № 2 (завдання виконати з розгорнутим розв'язанням кожної вправи) Виконайте завдання |
Зарубіжна література | с.195-197 (записати паспорт-анкету Р.Бернса, вивчити вірш "Моє серце в верховині" напам'ять), с.197-201 (записати паспорт-анкету Г.Лонгфелло, прочитати "Люлька згоди") Опрацюватис.208-215 (записати паспорт-анкету Р.Бредбері), прочитати оповідання 2Усмішка", завд. 8 с.215, опрацювати с. 216-224 (записати паспорт-анкету Р.Шеклі), прочитати оповідання "Запах думки", завд. 6 с.224 |
с.195-197 (записати паспорт-анкету Р.Бернса, вивчити вірш "Моє серце в верховині" напам'ять), с.197-201 (записати паспорт-анкету Г.Лонгфелло, прочитати "Люлька згоди") Опрацюватис.208-215 (записати паспорт-анкету Р.Бредбері), прочитати оповідання 2Усмішка", завд. 8 с.215, опрацювати с. 216-224 (записати паспорт-анкету Р.Шеклі), прочитати оповідання "Запах думки", завд. 6 с.224 |
Англійська мова | І гр. (Л.М.): Впр.1, с.140 (усно), Впр.3, с.141, Впр.6, с.142 (написати листа) --------- ІІ гр. (Г.Я.): Впр.2,3 с.152,153 доповнювати і перекладати, Впр.6 с.154 письмово Впр.2 с.155 перекладати діалоги, впр.3 с.155 письмово Впр.6 с.157, написати про улюблене місце в Києві Впр. 3 с.161 перекладати лист письмово, впр. 6 с.162 доповнити текст письмово Впр. 4 с.165, 166 перекладати письмово, впр. 5 с. 166 доповнити е-мейл письмово Впр. 1,2 с. 171 доповнити речення письмово Впр.3 с.172-173 перекладати, впр.6 с.173 письмово Впр.2,3 с.175 читати і перекладати, доповнювати речення письмово Впр.4,6 с.176, 177 доповнювати тексти письмово Впр. 1, 3 с.178, 179 доповнювати речення письмово, позначити картинки до діяльності Впр.4 с.179 переписати, вибрати правильне модальне дієслово Скласти тему "Мої улюблені шкільні предмети", впр. 5 с.179, записати відео і прислати Впр.6 с.180 написати, що ти зазвичай робиш на уроках англ. мови Впр. 1 а,б с.163 розказувати, що учні роблять Вправа 2 с.164, 165 скласти діалоги, відповідати на запитання Контроль читання впр.4 с.165, 166 читати і перекладати на відео. Контроль говоріння розказувати тему "Різні шкільні предмети" Контрольна робота. Написати про улюблені уроки та діяльність у класі с.180 останній рядок Повторити граматику с.197 майбутній час, скласти письмово 10 речень у майбутньому часі Повторити граматику модальні дієслова с.200-202, скласти 10 речень із модальними дієсловами |
І група (О.П.): Впр.2 с.152 читати, впр.11, 12, 13 с.82-83 у зошиті ------------ ІІ гр. (Г.Я.): Впр.3 с.150 доповнювати, читати і перекладати діалоги, Впр.5 с.151 написати про Київ Впр.2 с.155 перекладати діалоги, впр.3 с.155 письмово Впр.6 с.157, написати про улюблене місце в Києві Впр. 3 с.161 перекладати лист письмово, впр. 6 с.162 доповнити текст письмово Впр. 4 с.165, 166 перекладати письмово, впр. 5 с. 166 доповнити е-мейл письмово Впр. 1,2 с. 171 доповнити речення письмово Впр.3 с.172-173 перекладати, впр.6 с.173 письмово Впр.2,3 с.175 читати і перекладати, доповнювати речення письмово Впр.4,6 с.176, 177 доповнювати тексти письмово Впр. 1, 3 с.178, 179 доповнювати речення письмово, позначити картинки до діяльності Впр.4 с.179 переписати, вибрати правильне модальне дієслово Скласти тему "Мої улюблені шкільні предмети", впр. 5 с.179, записати відео і прислати Впр.6 с.180 написати, що ти зазвичай робиш на уроках англ. мови Впр. 1 а,б с.163 розказувати, що учні роблять Вправа 2 с.164, 165 скласти діалоги, відповідати на запитання Контроль читання впр.4 с.165, 166 читати і перекладати на відео. Контроль говоріння розказувати тему "Різні шкільні предмети" Контрольна робота. Написати про улюблені уроки та діяльність у класі с.180 останній рядок Повторити граматику с.197 майбутній час, скласти письмово 10 речень у майбутньому часі Повторити граматику модальні дієслова с.200-202, скласти 10 речень із модальними дієсловами |
Всесвітня історія | § 48, підготувати повідомлення про правління "п'яти добрих імператорів" | § 44 виписати терміни, дати, особи, схема с.140, § 45 виписати терміни, дати, особи, скласти невелику розповідь про життя заможної родини с.143 § 46 читати (завд. 3 с.146), виписати терміни, дати, особи, § 47 завд.3 с.150, виписати терміни, дати, особи, скласти історичний портрет Юлія Цезаря § 48, терміни, дати, особи, скласти вікіпедію на Октавіана Августа § 49, терміни, дати, особи, міні-повідомлення "Що таке ораторське мистецтво?" (письмово), § 50, с.158 завд.1-5 (письм), с.160 завд. 1-4 (письмово) § 51 читати, виписати терміни, дати, особи. Таблиця реформи Діоклетіана (реформа, її суть) § 52, виписати терміни, дати, особи, завд.3 с.168 (письмово), скласти вікіпедію на імператора Костянтина § 53, терміни, дати, особи , таблиця: Релігія слов'ян (бог, за що відповідав) § 54 с.182, дати письмову відповідь на 8 запитань. Повторити терміни с.183-187 |
Основи здоров'я | § 25 с.107-117 опрацювати, записати в зошит з друкованою основою по темах § 26, завдання в друкованому зошиті § 27, Скласти план евакуації з будинку в форматі А-4 Опрацювати с.124-127 підручника § 28, виконати завдання с. 134 § 29, в зошиті зробити записи по темі "Безпека руху велосипедиста" § 30, по даній темі записи в зошиті з друк. основою Контрольна робота (завантажити) Опрацювати сторінки 143-147 підручника |
§ 25 с.107-117 опрацювати, записати в зошит з друкованою основою по темах § 26, завдання в друкованому зошиті § 27, Скласти план евакуації з будинку в форматі А-4 Опрацювати с.124-127 підручника § 28, виконати завдання с. 134 § 29, в зошиті зробити записи по темі "Безпека руху велосипедиста" § 30, по даній темі записи в зошиті з друк. основою Контрольна робота (завантажити) Опрацювати сторінки 143-147 підручника |
Географія | § 45-48. Рубрику "Запам'ятайте" записати в зошит і вивчити § 49-55. Рубрику "Запам'ятайте" записати в зошит і вивчити. Тести на с.211 - письмово в зошит |
§ 45-48. Рубрику "Запам'ятайте" записати в зошит і вивчити § 49-55. Рубрику "Запам'ятайте" записати в зошит і вивчити. Тести на с.211 - письмово в зошит |
Інформатика | § 3.3 с.104-107, завд. 3, 6, 7 с.108-109, Година коду: http://hourofcode.com/ua/uk/learn § 3.4 Вкладені цикли та розгалуження, с.109-110, завд. 3, 7, 8 с.118, година коду (див. раніше) § 3.4 Цикл, вкладений у розгалуження, с.113-114, завдання 10 с. 118 |
§ 3.3 с.104-107, завд. 3, 6, 7 с.108-109, Година коду: http://hourofcode.com/ua/uk/learn § 3.4 Вкладені цикли та розгалуження, с.109-110, завд. 3,7 с.118, година коду (див. раніше) § 3.4 Вкладені цикли та розгалуження, с.109-110, завд. 3,7 с.118, година коду (див. раніше) § 3.4 Цикл, вкладений у розгалуження, с.113-114, завдання 9 с.118, година коду (див. раніше) Практична робота № 6 с.119 (1 варіант) або с.123 (2 варіант) Повторити Розділ 3 Алгоритми та програми, створити проект у Скретч на довільну тему з вкладеними циклами (як зразок завдання 10 с.118) Продовжити роботу над проектом Повторити тему "Алгоритми та програми" |
Трудове навчання | Теорія плетіння макраме. Виконання простих вузлів. Підготувати виріб Виготовлення колодязя з сірників http://www.kidmade.com.ua/ukr/article/vigotovlennja-kolodjazja-iz-sirnikiv.html Торбинка для дрібничок, обробленга петельним швом. З елементпми (вишивка) всіх видів швів (тамбурний, стебловий, петельний). Здати виріб (дівчата) Виготовити вироби за зразками: зразок 1, зразок 2 (обов'язково) (хлопці) Папероплетіння (трубочки з газет) "Підставка під ручки та олівці". Технологія декорування предметів інтер'єру (дівчата) |
Теорія плетіння макраме. Виконання простих вузлів. Підготувати виріб Виготовлення колодязя з сірників http://www.kidmade.com.ua/ukr/article/vigotovlennja-kolodjazja-iz-sirnikiv.html Торбинка для дрібничок, обробленга петельним швом. З елементпми (вишивка) всіх видів швів (тамбурний, стебловий, петельний). Здати виріб Виготовити вироби за зразками: зразок 1, зразок 2 (обов'язково) (хлопці) Папероплетіння (трубочки з газет) "Підставка під ручки та олівці". Технологія декорування предметів інтер'єру (дівчата) |
Біологія | § 42-43 опрацювати, зробити записи в зошиті з друкованою основою § 44, зробити записи в зошит з друкованою основою, виконати тести після параграфа. Презентація § 45, 46, Підготувати повідомлення "Рослини мого підвіконня", "Кімнатні рослини-лікарі", "Отруйні та небезпечні кімнатні рослини" § 47, 48, Виконати лабораторну роботу на тему "Будова шапинкових грибів", зробити записи в зошити з друк. основою по даних параграфах § 49, зробити записи в зошити з друк.основою § 50, 51, зробити записи в зошити з друк. основою § 52, 53, робочий зошит с.93, тести Контрольна робота § 54 опрацювати, переглянути відеоурок |
§ 40-43 прочитати, скласти конспект, створити презентацію "Голонасінні" |
Образотворче мистецтво | Намалювати композицію на історичну тему в техніці "гризаль" на основі коричневого кольору Виконати ілюстрацію до поеми І.Котляревського "Енеїда" або міфів Давньої Греції (художні матеріали - на вибір учня) |
Намалювати композицію на історичну тему в техніці "гризаль" на основі коричневого кольору Виконати ілюстрацію до поеми І.Котляревського "Енеїда" або міфів Давньої Греції (художні матеріали - на вибір учня) |
Музичне мистецтво | Жанри камерно-інструментальної музики. Підготувати інформацію про історію виникнення одного із жанрів. | Жанри камерно-інструментальної музики. Підготувати інформацію про історію виникнення одного із жанрів. |